Pytania i odpowiedzi

Zamówienia:

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć samodzielnie przez stronę internetową lub w wiadomości mailowej (sklep@miss-sunshine.pl)

2. Czy mogę anulować zamówienie jeszcze przed jego wysłaniem?

Prosimy w tym celu  o wiadomość na sklep@miss-sunshine.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia.

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji to od 1 do 4 dni roboczych. 

4. Jak mogę dowiedzieć się, że zamówienie zostało złożone?

Na podany adres e-mail w formularzu z danymi, wysyłamy potwierdzenie złożenia zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu, będzie ono widoczne w zakładce "Moje konto-Moje zamówienia".

5. Nie otrzymałam potwierdzenia złożenia zamówienia, skąd mam wiedzieć, że wszystko jest w porządku ?

Prosimy o kontakt na nasz adres mailowy. Prześlemy potwierdzenie zamówienia. 

6. Zamówienie, które zostało opłacone, nie zostało odebrane i wróciło do sklepu. Co w takiej sytuacji?

Prosimy o kontakt mailowy z nami. Postaramy się ponownie wysłać paczkę, jednak ponownie zostanie naliczony koszt wysyłki.

7. Jak połączyć zamówienia?

Zamówienia łączymy w przypadku gdy są jeszcze nie wysłane i nie nadane. Łączenie zamówień należy niezwłocznie

zgłosić drogą mailową.

Przy składaniu kolejnego zamówienia należy wybrać  płatność PRZELEW TRADYCYJNY. Wykonaj przelew bez kosztów

wysyłki na nasze dane, w tytule wpisując numer zamówienia. Na sklep@miss-sunshine.pl wyślij potwierdzenie przelewu

i numery zamówień, które mamy połączyć. Przy zamówieniach złożonych za pobraniem  napisz maila z numerami

zamówień, które mamy połączyć. 

8. Czy można dokonać zakupów bez rejestracji?

Zamówienie można złożyć bez rejestracji, zostanie ono standardowo zrealizowane.

Założenie konta w naszym sklepie ułatwia zakupy oraz daje możliwości. . Konto pozwala śledzić historię swoich 

zamówień oraz ich statusy, a także łatwo zwrócić produkt lub go zareklamować.

Zalogowani klienci należą do programu lojalnościowego. Za każde zakupy otrzymują punkty, które zostają wymienione

na rabaty. 

9. Czy dostanę fakturę do zamówienia?

Tak, faktura jest wysyłana razem z zamówieniem. 

10. Produkt, którym jestem zainteresowana nie jest dostępny. Jak mogę dowiedzieć się, kiedy

będzie w sprzedaży? 


Należy zapisać się do powiadomień o dostępności.

 

Płatności:

1. Podczas opłacania zamówienie wystąpił błąd. Nie mogłam dokończyć płatności. Co w takim przypadku?

Należy dokończyć płatność za pomocą przelewu tradycyjnego. Dane do przelewu są dostępne w zakładce dostawa i

płatności.

2.  Jaki jest czas na dokonanie płatności za pomocą przelewu tradycyjnego?

Wpłat należy dokonywać w ciągu trzech dni roboczych. 

 Wysyłka i dostawa:

1. Zamówienie, które zostało opłacone, nie zostało odebrane i wróciło do sklepu. Co w takiej sytuacji?

Prosimy o kontakt mailowy z nami. Postaramy się ponownie wysłać paczkę, jednak ponownie zostanie

naliczony koszt wysyłki.

2.Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji to od 1 do 4 dni roboczych.

3. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Tak, w tym celu należy skontaktować się z nami mailowo. 

4. Czy mogę zmienić adres zamówienia?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze nadane i wysłane.

5. Czy dostawa jest darmowa?

Wysyłka przy zakupach powyżej 299 zł jest darmowa. 

Regularnie tworzymy promocję na darmową dostawę. Aby być na bieżąco z naszymi promocjami polecamy śledzić nasze

media społecznościowe. 

Zwroty:

1. Czy mogę dokonać zwrotu po upływie 14 dni?

Nie, taki zwrot nie zostanie rozpatrzony.

2. Czy faktura jest potrzebna do dokonania zwrotu?

Nie, wystarczy tylko formularz zwrotu dołączony do przesyłki lub wysłany na naszego maila.

3. Czy otrzymam wiadomość potwierdzającą przyjęcie mojego zwrotu?

Tak.

4. Czy zwrot jest darmowy?

Nie, koszt odesłania zwrotu ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

5. Jaki numer kontaktowy należy podać przy nadawaniu zwrotu?

48 533 987 252


6. Do paczki ze zwrotem nie dołączyłam formularza zwrotu. Czy mimo to, zwrot będzie przyjęty?

Tak, jeżeli skan wypełnionego formularza zostanie wysłany na nasz adres mailowy. 

7. Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz jest wysyłany zarazem z zamówieniem. Można go pobrać także z zakładki regulamin. 

8. Kiedy następuje zwrot środków?

Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot realizujemy w formie przelewu

tradycyjnego na numer konta, które zostało podane w formularzu zwrotu. 

9. Co zrobić, w przypadku uszkodzonego towaru ?

Należy wysłać wiadomość mailową do nas z opisem sprawy oraz numerem zamówienia. W takim przypadku oferujemy

darmową wymianę. 

10. Jak zareklamować produkt?

Prosimy o kontakt mailowy w takim przypadku.

 

Kontakt:

1. Jakie są godziny pracy Biura Obsługi Klienta?

Pracujemy od 9 do 17 od poniedziałku do piątku.

2. Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Należy wysłać wiadomość mailową na sklep@miss-sunshine.pl.

 

 

 

 

 

 

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl